Διαδικασία Επιστροφής Προίόντων

 
Όλα τα προϊόντα καλύπτονται απο εγγύηση του κατασκευαστή.
Για το Service των προιόντων μπορείτε να κοιτάξετε και τη λίστα εδώ ώστε να ξέρετε που μπορείτε να απευθυνθείτε.
Βασική προϋπόθεση για την επιστροφή των προϊόντων είναι να μην έχουν φθαρεί ή καταστραφεί και η συσκευασία τους να βρίσκεται στην αρχική της κατάσταση χωρίς αν έχει σκιστεί ή καταστραφεί. 
Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν παρουσιάσει δυσλειτουργία, μπορείτε να συμπληρώσετε την πάρακάτω φόρμα με τα απαιτούμενα στοιχεία. Εφ΄όσον εγκριθεί η επιστροφή θα σας απαντήσουμε με έναν αριθμό RMA.

Η επιστροφή προϊόντων μπορεί να γίνει με δύο τρόπους.
    1. Επιστροφή του προϊόντος στα γραφεία μας απο εσάς.
    2. Αποστολή με τον ταχυμεταφορέα «Γενική Ταχυδρομική» με χρέωση αποστολέα.

Πριν την Αποστολή

Συσκευάστε το προϊόν σε μία μεγαλύτερη συσκευασία που να του εξασφαλίζει την μέγιστη προστασία κατά την μεταφορά και συμπεριλάβετε σε αυτήν ένα έγγραφο που να μας ενημερώνει για το πρόβλημα που δημιουργήθηκε. 
Σε περίπτωση που το προϊόν δεν συνοδευεται με αριθμό RMA, θα επιστρέφεται σ’ εσας, με χρέωση παραλήπτη. 

Έκδοση Πιστωτικού

Σε περίπτωση που το προϊόν είναι προς πίστωση(δεν υπάρχει πλεον σε παραγωγή) ανάλογα με το χρόνο επιστροφής υπάρχουν κάποιες κλιμακες του ποσού. Για εξι μηνες το 100% και μετα στην τρέχουσα τιμή της αγοράς και μετά πέφτει σαν ποσοστό όσο πλησιάζει προς το τέλος της εγγύησης . Σε κάθε περίπτωση το ποσό της πίστωσης αποφασίζεται απο το κατασκευαστή και όχι το κατάστημα .
 

 

Πατήστε εδώ για να συμπληρώσετε την φόρμα


Η διάρκεια της διαδικασίας επισκευής ή αντικατάστασης του προίόντος εξαρτάται αποκλείστικά απο τον κατασκευαστή και όχι απο το κατάστημα
Λογώ του γεγονότος ότι η επιστροφή προϊόντων είναι μία διαδικασία που βασίζεται στην προσεκτική διαχείρισή τους, θα είμαστε πάντα στην διάθεσή σας για οποιαδήποτε βοήθεια ή πληροφορία, καθώς θέλουμε να αποφευχθεί οποιαδήποτε παρεξήγηση ή ενόχληση του πελάτη.